牧马放羊

Right Here Waiting - Richard Marx

Nothing-D-Faith:

right here waiting-Richard Marx

分享一首更老的歌,95年的!!那时我还尿床~

理查德·马克斯!!这首歌词曲都是他写的,名副其实的才子!你认识他,喜欢他?你孩子上初中了没~

这也是一首被翻唱太多的歌,这个曲调你一定听过,就算你年纪不大~

喜欢不需要理由~

Right Here Waiting 此情可待

Oceans apart, day after day, 远隔重洋,日复一日

and I slowly go insane. 我一步步走向疯狂。

I hear your voice on the line,电话里传来你的声音,

But it doesn't stop the pain. 但这无法让伤痛停止。

If I see you next to never, 倘若此生再难相见。

How can we say forever? 又怎能说和你长相厮守?

Wherever you go, whatever you do, 无论你去哪里,无论你做什么。

I will be right here waiting for you; 我会一直在这里等你。

Whatever it takes,无论命运怎样变迁,

Or how my heart breaks, 无论我多么心碎,

I will be right here waiting for you. 我会一直在这里等你。

I took for granted all the times 我一直坚信,

That I thought would last somehow. 我们一定能坚持到最后。

I hear the laughter, 回忆起你的欢笑,

I taste the tears, 和你动人的泪水,

But I can't get near you now. 可是此刻却无法接近你。

Oh, can't you see it , baby, 哦 你看不见吗,宝贝?

You've got me going crazy? 你让我陷入痴狂?

Wherever you go, whatever you do,无论你去哪里,无论你做什么,

I will be right here waiting for you; 我会一直在这里等你。

Whatever it takes, or how my heart breaks,无论命运怎样变迁, 无论我多么心碎,

I will be right here waiting for you. 我会一直在这里等你。

I wonder how we can survive this romance.我想知道, 我们如何才能拯救这段感情?

But in the end If I'm with you 但只要最终能和你在一起 ,

I'll take the chance. 我会奋不顾身 。

Oh, can't you see it, baby, 哦 你看不见吗,宝贝?

You've got me going crazy? 你让我陷入痴狂?

Wherever you go, whatever you do, 无论你去哪里,无论你做什么,

I will be right here waiting for you. 我会一直在这里等你。

Whatever it takes无论命运怎样变迁,

Or how my heart breaks, 无论我多么心碎。

I will be right here waiting for you.我会一直在这里等你!

Waiting for you.等候着你!




评论

热度(44)